خبرنگار یزد فردا  - اعظم السادات میرجلیلی : - غلامحسین دشتی در هفتمین نشست شورای اطلاع رسانی استان یزد در سال جهاد اقتصادی ،افزود: نهم دی، حول محور ملت و ولایت بود و باید ابعاد حماسه ای كه در این روز خلق شد برای نسل حاضر و نسل های آینده تبیین و بازگو شود.

معاون سیاسی استاندار یزد افزود: با توجه به برنامه هایی كه امروز در این نشست اعلام شد ،اقدامات خوبی از طرف شورای اطلاع رسانی استان یزد انجام شده كه قابل تقدیر است.

 رئیس شورای اطلاع رسانی استان یزد در پایان گفت:مردم ایران اسلامی با حضور یكپارچه و منسجم خود در راهپیمایی نهم دی نشان دادند كه همواره پشتیبان نظام و انقلاب بوده و در مقابل فتنه گران خواهند ایستاد.

مدیر كل سیاسی و انتخابات استانداری یزد نیز در این نشست گفت: خوشبختانه رسا نه ها اقدامات بسیار خوبی برای بزرگداشت حماسه نهم دی انجام دادند و با اختصاص مطالب ویژه فعالیت چشمگیری داشتند كه قابل تقدیر است.


مهدی تقوایی افزود: برای فعالیت های فرهنگی باید به قشر معلمین و فرهنگیان توجه بیشتری صورت گیرد چرا كه هر كدام از این بزرگواران به عنوان افسران جنگ نرم می توانند در برابر دشمنان بایستند .


وی در پایان گفت: مردم استان دارالعباده یزد همواره پیشقدم در راه دفاع از آرمانهای امام راحل ، اسلام و ولایت بوده و هستند و حتی در هشتم دیماه 88 نیز بصورت خودجوش راهپیمایی انجام شد و بعد از آن در نهم دی همزمان در سراسر كشور این حماسه مردمی برگزار شد كه نشان از پیشقراول بودن یزدیها در راه دفاع از كشور واسلام است.


در ادامه دبیر شورای اطلاع رسانی استان یزد گفت:حضور حماسی ملت ایران علاوه بر اینكه جریان نفاق و عوامل فتنه را محكوم كرد، تجدید بیعت با مقام عظمای ولایت و دفاع از نظام و ارزش های ایران اسلامی بود.


سید عبدالمجید قائم محمدی افزود: فتنه های سال 88 با محوریت بعضی از خواص مردود شكل گرفت و دشمنان خارجی و تمامی مخالفین و معاندین نظام با تمام قوا از آنها حمایت كردند.


مشاور استاندار یزد در پایان گفت: باید تمامی دلسوزان و ولایتمداران با نصب العین قراردادن حماسه نهم دی ماه، این روز تاریخی را گرامی بدارند و با برگزاری نشست ها و جلسه های تحلیلی، بر بصیرت و دشمن شناسی مردم مومن بیفزایند كه خوشبختانه در این زمینه برنامه های زیادی در استان یزد اجرا خواهد شد.


در این نشست حسن مفیدی معاون فرهنگی اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد ، محمود رضا رحمانی رئیس خبرگزاری ایرنا منطقه یزد، حمید رضا جعفری معاون اطلاعات و اخبار صدا و سیمای یزد، حجت الاسلام فخرالدینی رئیس شورای هماهنگی ،حسن پور مسئول بسیج اصناف استان، سعید عبداللهی مدیر كل امور اجتماعی استانداری نیز مواردی را بیان نمودند و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا